به اهداف تعیین شده خود برای رسیدن به المپیك رسیدیم
نوشته شده توسط : sasurse

اعتمادی مقدم در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مادرید در مورد تمرینات ملی‌ پوشان كشتی‌ آزاد ایران كه به منظور شركت در مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا در مادرید بسر می‌ برند، گفت :حدود 20 روز به مسابقات المپیك مانده و ما از طریق 'رسول خادم' مدیر و سر مربی‌ تیم ملی‌ و كادر فنی‌ یك تقویم شش ماه ریخته بودیم.

وی ادامه داد: برای مسابقات المپیك، از بازی های آسیایی كره شروع نمودیم كه در آن شش طلا و یك نقره كسب كردیم و پس از آن به جام جهانی‌ رفتیم كه شاید تیم ما پس از 50 سال برای اولین بار در كشتی‌ آزاد یك جام جهانی‌ كه در خارج از كشور برگزار می‌ شد، به مقام اول رسید.

اعتماد مقدم افزود: به این دلیل كه برخی‌ از بچه ها ایرادهای تكنیكی‌ و فنی‌ داشتند، به این نتیجه رسیدیم كه قبل از المپیك به یك میدان دیگر برویم كه این ضعف ها را برطرف كنیم كه به شكر خدا نتیجه مطلوبی را در این مسابقات به دست آوردیم و به اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

مربی‌ بدنسازی تیم ملی‌ خاطرنشان كرد، 'كمیل قاسمی' با 22 سال سن و بدون هیچگونه ادعایی وارد این مسابقات شد و در اولین مسابقه با قهرمان جهان سال 2011 روبه رو شد و به راحتی‌ این كشتی‌ گیر را شكست داد و در مسابقه بعدی با كشتی‌ گیر تركیه ای نیز پیروز شد و روز یكشنبه نیز همه كشتی‌ گیران ما انشالله برای كسب مدال طلا به میدان خواهند رفت .

اروپام **1234**1368**





:: برچسب‌ها: شیکاگو , عروسی , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: